آمار خودم - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 76
کل بازدید : 833762
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 12:14 ص
تاریخ روز

آقای روحانی هنوز نه به دار نه به بار از الان شروع کرده

دوباره از امام زمان (عج) هزینه می شود

آقای روحانی سیدمحمد و سید ابوالحسن از وابستگان امام زمان (عج) هستند!!!!!!

*حسن روحانی در دیدار جمعی از روحانیون گفته است: "اینکه مردم در این انتخابات به یک روحانی اعتماد کردند، این اعتماد به نظام اسلامی است. من در این شرایط سخت آمده‌ام تا آبرویم را در مرحله حساس پیچ تاریخی گرو بگذارم. این مملکت متعلق به امام زمان و اهل‌بیت(ع) است و باید با توسل کارها را به پیش برد. در یک هفته آخر تبلیغات، شرایط فرق کرد و من به‌عینه دست دیگری را می‌دیدم و اقبال مردم به‌ویژه در مشهد فوق‌العاده بود. امیدوارم به پشتوانه حضرت ولی عصر(عج) که کشور متعلق به اوست کارها پیش برود."

*پس از آنکه بزرگان نظام از حسن روحانی خواستند هر چه سریع‌تر تعریف خود را از "اعتدال" ارائه دهد تا این واژه هم به سرنوشت "اصلاحات" دچار نشود، وی اقدام به تشکیل کارگروهی به ریاست "علی ربیعی" برای تعریف مبانی گفتمان اعتدال کرده است. در این کمیته، افرادی چون مراد ثقفی، علیرضا علوی تبار، عباس عبدی، حسام‌الدین آشنا، صادق آیینه‌وند، مهدی منتظرقائم و... حضور دارند. از برخی اساتید علوم سیاسی، جامعه‌شناسی و رسانه هم برای حضور در جلسات مشورتی دعوت به عمل آمده است.






      

آقای آملی لاریجانی واقعیت دردادگاه ها چیز دیگری است وبهتر از ما می دانید و نیازی به یاد آوری نیست هر فرد بیسوادی که یک بار فقط یک بار به دادگاه رفته باشد  متوجه فرق ماه من تا ماه گردون می شود جناب لاریجانی

ابلاغ احضاریه شش ماه زودتر = بد سلیقگی(اشتباه لپی)

این شعر نو را در دفتر خاطراتم حک !!! خواهم کرد

یه توصیه :مواظب باشید ایشان هم تابعیت کانادا نداشته باشند و دستتان به جایی نرسد و قصه اینترپل یا اون ور پل تکرار بشود

آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در گفت‌وگویی تلویزیونی سخن می‌گفت، در پاسخ به سوالی درباره احضار رییس‌جمهور به دادگاه کیفری استان تهران، گفت: ‌سخنگوی محترم قوه قضاییه توضیح کافی داده‌اند که البته این توضیحات به نحو کافی در صدا و سیما منعکس نشد و اگر این توضیحات منعکس شده بود شاید بسیاری از پرسش‌ها حل می‌شد.

وی ادامه داد: این که زمان مناسبی برای اعلام احضاریه نبود، مساله روشنی است. این یک مساله عرفی است که قاضی محترم باید آن را مدنظر قرار می‌داد و البته خود قاضی هم این را قبول دارد. قاضی باید تدبیر می‌کرد؛ زیرا در زمانی که مردم به دلیل انتخابات خوشحال هستند و یک نشاط و شور و شعفی وجود دارد واقعا این احضاریه دلیلی نداشت.

آملی‌لاریجانی افزود: می‌شد تدبیر معقولی کرد تا خوشحالی‌های مردم با اینطور مساله‌ای مکدر نشود. منتهی من می‌خواهم این توضیح را بدهم که گاهی برخی رسانه‌ها شیطنت کرده و مساله را سیاسی می‌کنند. بحث احضار رییس‌جمهور یک بحث قانونی بود، شاکی خصوصی داشت و قوه قضاییه نمی‌تواند پاسخگوی شاکی خصوصی نباشد. ضمن اینکه مجلس و کمیسیون اصل 90 هم شکایتی داشتند.

وی ادامه داد: البته در آنجا هم اشتباه ذکر کردند که رئیس مجلس شاکی بوده است، در حالی که رئیس مجلس شاکی نبود و فقط نامه هیات رییسه را ارسال کرده بود و البته فکر می‌کنم ثبت‌کنندگان این احضاریه هم اشتباه کرده بودند و اسم رییس مجلس را به عنوان شاکی آورده بودند.

رییس قوه قضاییه اظهار کرد: در هر حال مساله مهم این است که این دو موضوع را از هم جدا کنیم؛‌ یکی اینکه اصل احضار رییس جمهور یا سایر مقامات اشکالی ندارد. این جزو نکات مثبت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه است که به شکایت خصوصی افراد و همین طور شکایات دستگاه از طرف قانون رسیدگی می‌کند و طرفش هم هر فردی باشد یک احضاریه برای او باید برود. این یک حرف طبیعی است و ما نباید آن را نوع دیگری معنا کنیم. این فارغ از این است که آیا تدبیر بهتری می‌شد کرد یا نه و اینکه حسب قانون احضاریه درست بود یا نه.

رییس قوه قضاییه افزود: منتهی گاهی یک تصویر نادرستی ارایه می‌شود و گویی اینکه اگر ما مسئولی را به دادگاه احضار کردیم کسر شأن آن مسئول است در حالی که واقعا اینطور نیست. همیشه برای دوستان خودم در دستگاه قضایی و گاهی در جمعیت‌های بیشتری این مساله را مطرح کردم که حضرت علی(ع) با آن همه مقام وقتی که از ناحیه یک یهودی مورد شکایت قرار گرفت به دعوت قاضی استجابت کرد و متاسفانه قاضی قضای جور داشت ولی در عین حال حضرت تمکین کرد در حالی که او اما‌م‌المسلمین بود.

وی ادامه داد: حضرت امیر با آن مقام عالی تمکین کردند پس ما چرا به یک امر طبیعی انعکاس سیاسی می‌دهیم؟ من البته قبول دارم که می‌شد تدبیر بیشتری شود.

آملی‌لاریجانی با بیان این‌که نفس این احضاریه به لحاظ حقوقی هم بحث داشت، گفت: در قانون اساسی نسبت به جرائم عادی رییس جمهور و وزرا گفته شده که با اطلاع مجلس صورت بگیرد و در جرائم غیر عادی که تخلفات رییس جمهور است باید به دیوان عالی کشور برود. بنابراین ما اولا در صلاحیت این دادگاه در مورد تخلفاتی که از ناحیه مجلس اعلام شده سخن داریم و هم نسبت به عدم اطلاع مجلس جای بحث وجود دارد؛ زیرا نسبت به شکایت خصوصی‌ هم این اطلاع باید داده می‌شد.

وی اظهار کرد: البته این‌ها نظر فنی و حقوقی است، اما تشخیص‌دهنده صلاحیت، خود دادگاه است و اگر اختلافی هم در صلاحیت پیش بیاید پرونده به دیوان عالی کشور می‌رود.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: عرض من این است که این‌ها نباید با یک وجه عام خلط شود؛ زیرا این یک نعمت است که در جمهوری اسلامی همه در برابر قانون یکسان هستند پس چه اشکالی دارد؟

آملی‌لاریجانی ادامه داد: وقتی مسوولین نظام هم مورد شکایت خصوصی افراد قرار می‌گیرند دستگاه قضایی نمی‌تواند رسیدگی نکند. پرونده هم مربوط به الان نیست بلکه از سال 88 به بعد این مساله مطرح بوده و سیر طولانی پیدا کرده و به لحاظ صلاحیت در دیوان عالی کشور رفته و به اینجا رسیده است.

توصیه ای به رییس جمهور مکتبی جمهوری ایران

برادر چند ماه بعداز اتمام خادم جمهور بودن تشریف می بری دادگاه حواست باشه دیگه مصلحتی نیست و این دستگاه قضایی نسخه ات رو یک روزه میپیچه مگر .......






      

بولتن نیوز خبرهای غیر قابل انتشار!!!!!!!

ای کاش نظرات غیر قابل انتشار را هم منتشر می کردشوخیچشمکبووووس






      

مردم دقت کنند!!!!!؟سه کیلو گلابی
پس شما ها چی؟
شماها کدوم مصلحت رو در نظر می گیرید که هر سیب زمینی پشندی گندیده رو تایید صلاحیت می کنید؟(اسلام ، نظام ،مردم یا میز و صندلی خودتون؟ تایید خاتمی ها و کروبی ها و... چه در ریاست جمهوری یا مجلس شورا یا شوراهای شهر و روستا و پشیمانی جنتی جنت مکان از دسته گل به آب دادش در حضور آقا و خزعلی) بعد انتظار دارید مردمی که از  پشت پرده و زیر پرده و.... رجال سیاسی تایید شده شما ها خبر ندارن یک کیلو سیب زمینی اصلح انتخاب کنند(سه کیلو گلابی مشهور)
همانطور که شماها مصلحت دارید مردم هم مصلحت خودشون رو دارند
به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی ضمن تسلیت به زلزله‌زدگان بوشهر و ابراز همدردی با خانواده‌ جان‌باختگان، از مسئولان امر خواست که خدمات‌رسانی خود را به این زلزله‌زدگان بیشتر کنند و گفت: البته طبق گزارش مسئولان خدمات قابل توجهی به زلزله‌زدگان بوشهر ارائه شده است.

وی در ادامه به بیان نکاتی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت و تصریح کرد: کاندیداها باید بدانند مسئولیت ریاست‌جمهوری را می‌خواهند بر عهده بگیرند و این ریاست یک امانت است نه یک لقمه شیرین.

خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: همه مردم مأمورند که امانت را به انسان‌های لایق بسپارند و مردم باید بدانند وظیفه‌ای بسیار سنگین پیش‌رو دارند، مردم هم باید بگردند و اهلش را پیدا کنند و به او رأی دهند، با تک‌تک آرای شما، یک نفر برگزیده می‌شود و 4 سال امور کشور را به دست می‌گیرد، بنابراین ملت نیز باید در این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

وی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: باید بدانید که ریاست امانت الهی است و امانت چیز کمی نیست و در آخرت از شما در این باره سؤال می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم باید در آرایشان مراقبت کنند و به کسی که اهلش است، رأی دهند، در توصیه‌ای به ملت گفت: سوابق کاندیداها را به دست آورید، بینید رابطه انقلابی‌ و وفادایش به ولایت فقیه چقدر است، اگر کسی را نمی‌شناسید به هیچ وجه رأی ندهید، باید سوابق را بشناسید و ببینید به دین و انقلاب خدمت کرده‌ است، چقدر وفاداری خود را به ولایت فقیه اثبات کرده است، مردم به کسانی رأی دهند که ولایت‌مداری و حُسن سابقه خودشان را ثابت کرده باشند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «حماسه سیاسی؛ حماسه اقتصادی»، تأکید کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب این است که مردم در انتخابات حماسه خلق کنند، نکته اول در انتخابات، حضور گسترده و چشم‌گیر است و انشاءالله با این حضور گسترده مشت محکمی به دهان دشمنان خارجی و داخلی خواهید زد و آنها را از ضربه زدن به انقلاب مأیوس خواهید کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین گفت: مصداق روشن مودت، تبعیت از ولایت است و ولایت ولی‌فقیه تداوم ولایت رسول‌الله است، ا‌نشاءالله خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خواسته رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

وی ادامه داد: البته باید بدانیم شورای نگهبان شرایط کاندیداها را احراز می‌کند، در قانون اساسی برای کاندیداها شرایطی نظیر رجل مذهبی و سیاسی، مدیر و مدبر بودن، داشتن حُسن سابقه، امانتدار، باتقوا و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران بودن، آمده است که شورای نگهبان دقیقاً به این شرایط توجه می‌کند.

ادامه مطلب...




      

آیا پالیزدار دروغگو بود؟

ای پالیزدار دروغگو!!!!!!
 
ماجرای مدرسه علمیه ای که در سال جاری به جای ثبت نام از طلاب برای تحصیل علوم حوزوی، پیامک دعوت برای ثبت نام در کلاس های رزمی و ورزشی ارسال می کند، حاکی از اتفاقات ناگواری دارد که به قطع در انظار عمومی زیبنده نام حوزه های علمیه نمی باشد.


به گزارش بولتن نیوز به نقل از  بی باک، جمعی از روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم طی اطلاعیه ای که تصویر آن در ذیل آمده است، اعلام کرده اند که روز پنج شنبه ساعت 10 صبح مقابل ساختمان مدرسه علمیه کرمانی ها بر علیه آقای مجید انصاری تجمع خواهند کرد.

 



درخواست شورای عالی حوزه از آیت الله مؤمن مبنی بر رسیدگی به مسأله مدرسه کرمانی ها


در پی شکوائیه 400 نفر از روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم خطاب به شورای عالی حوزه و درخواست از آنان جهت رسیدگی به املاک و اموال مدرسه کرمانی ها، این شورا در نامه ای رسمی، که به امضای آیت الله یزدی رسیده است، از حضرت آیت الله مؤمن می خواهد به این مسأله رسیدگی کند.

نکته قابل توجه در این نامه این است که آیت الله یزدی خطاب به آیت الله مؤمن می نویسد این مسأله را به هر نحو که صلاح می دانید، حل نمایید.

در ذیل، تصویر این نامه را می بینید:

 





حضرت آیت الله مؤمن: تصرفات آقای انصاری در املاک مدرسه کرمانی ها غیر شرعی است

 

حضرت آیت الله مؤمن عضو سابق شورای عالی حوزه علمیه قم، به درخواست اعضای شورای عالی، قضیه مدرسه کرمانی ها را رسیدگی کرده و حکمی را صادر کردند.

به گزارش بی باک، بر طبق این حکم که به تأیید شورای عالی و قوه قضائیه رسیده است، تصرفات آقایان انصاری و کشمیری در املاک و اموال مدرسه کرمانی ها غیر شرعی و غیر قانونی بوده و بر این اساس، این افراد از تولیت مدرسه عزل شده اند.

در ادامه، تصویر حکم آیت الله مؤمن را می بینید:


















تأیید حکم آیت الله مؤمن توسط شورای عالی حوزه علمیه قم


آیت الله یزدی خطاب به آیت الله مؤمن: حکم صادر شده را شخصا اجرا کنید


پس از صدور حکم آیت الله مؤمن در رابطه با مدرسه کرمانی ها و املاک و اموال متعلق به آن، حکم در شورای عالی حوزه مطرح شد و مورد تأیید قرار گرفت و طی یک نامه رسمی که به امضای آیت الله یزدی رسیده، از ایشان خواسته شد که شخصا پی گیر اجرای حکم شوند.

متن نامه آیت الله یزدی بدین شرح است:

حضرت آیت الله مؤمن «دامت برکاته»

عضو محترم شورای عالی حوزه های علمیه

سلام علیکم

با احترام، عطف به نامه مورخ 88/7/7 حضرت عالی در خصوص حکم صادره مربوط به مدرسه کرمانی ها و به استناد تصمیم اعضاء محترم شورا در جلسه مورخ 88/9/20 از حضرت عالی درخواست می شود به عنوان نماینده شورا اقدامات لازم را در جهت اجرای مفاد حکم صادره معمول دارید.

محمد یزدی

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه






حکمی که در حال اجرا بود؛ اما ناگهان متوقف شد


 

پس از صدور حکم قضایی حضرت آیت الله مؤمن مبنی بر عزل آقایان مجید انصاری و محمد جواد کشمیری از اداره مدرسه کرمانی ها و تولیت املاک و اموال متعلق به این مدرسه، و تأیید حکم در شورای عالی حوزه علمیه قم و درخواست آیت الله یزدی از ایشان جهت آماده سازی مقدمات حکم، آیت الله مؤمن پس از مذاکرات با قوه قضائیه، حجت الاسلام میرنعمتی را به عنوان نماینده خود، جهت اجرای حکم به این قوه معرفی می کند.





قوه قضائیه، اجرای حکم را از ساختمان خیابان ارم آغاز می کند و پس از چندین مرحله اخطار به آقایان انصاری و کشمیری و درخواست از آنان برای تحویل دادن ساختمان و رفع ید از آن و عدم توجه آقایان به این اخطارها، در تاریخ 88/12/24حکم تحویل گرفتن ساختمان و فک قفل از طرف دایره اجرای احکام به کلانتری 12 ابلاغ می شود.





بنابر برخی شنیده ها، در آن ایام نمایندگان دستگاه قضایی و برخی از نیروهای نیروی انتظامی به همراه نماینده آیت الله مؤمن در حال فک قفل بودند، که ناگهان دستور رسید که حکم را متوقف کنید.

از آن روز تا کنون قریب به سه سال می گذرد و طلاب و روحانیون کرمانی مقیم قم، به هر دری زدند که این حکم اجرا شود، موفق نشده اند.

درباره توقف این حکم، با اینکه توسط فقیهی طراز بالا مانند آیت الله مؤمن صادر شده و در دو مرحله توسط شورای عالی حوزه و شخص آیت الله یزدی به تأیید رسیده و در دستگاه قضایی تأیید و جهت اجرا، به دایره اجرای احکام، ابلاغ شده است، حرف های ضد و نقیض فراوانی نقل شده است.


عدالت نامه طلاب کرمان متولد شد

 

در روزهای اخیر، خبرنامه داخلی طلاب کرمان، با عنوان «عدالت نامه»، چاپ و منتشر شد. شماره اول این خبرنامه، اختصاص به پرونده  مجید انصاری دارد.

در بخش اول این خبرنامه، شکوائیه مجمع روحانیون و طلاب کرمانی حوزه علمیه قم خطاب به آیت الله آملی لاریجانی آمده است که در آن از رئیس قوه قضائیه خواسته شده، این دستگاه، حکم آیت الله مؤمن در خصوص مدرسه کرمانی ها و املاک و اموال مربوط به آن را اجرا کند.

در بخش دیگری از این خبرنامه، بخشی از سخنان حضرت امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری « مدظله العالی» با عنوان شاخص آورده شده است.

در بخش دیگر، برخی مواضع  آقای انصاری در فتنه 88 مورد بررسی قرار گرفته است.

در بخش بعدی این خبرنامه، که «گام به گام تا اجرای عدالت» نام دارد، گزارش مختصری از فعالیت های عدالت خواهانه روحانیون و طلاب کرمان به صورت کاملا مستند ارائه شده است. در بین اسناد می توان به تصویر حکم حضرت آیت الله مؤمن، تصویر نامه آیت الله یزدی به آیت الله مؤمن و تأیید حکم ایشان، تصویر ابلاغیه دایره اجرای احکام مبنی بر اجرای حکم آیت الله مؤمن اشاره کرد.

در بخش دیگر، جزئیات تصرفات در املاک و اموال مدرسه کرمانی ها از زبان حجت الاسلام میرنعمتی، نماینده آیت الله مؤمن در کمیته تحقیق درباره املاک و اموال، به صورت تفصیلی آورده شده است.

در قسمت پایانی، از « خروش روحانیون و طلاب انقلابی حوزه علمیه قم» بر علیه مجید انصاری خبر داده شده است.

گفتنی است شماره های بعدی این نشریه قرار است در روزهای آینده منتشر شود.





      
<      1   2   3   4   5   >>   >