آمار اسفند 90 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 832646
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 12:43 ص
تاریخ روز

 

144790_416.jpgماهان نیوز: بانوی جانباز دفاع مقدس گفت: یک شب که برای زیارت به حرم امیرالمؤمنین رفته بودیم، امام خمینی را دیدم که سر به ضریح گذاشته بودند و گریه می‌کردند. نزدیک ایشان ایستادم و به زبان عربی گفتم "من شما را بسیار دوست دارم، شما هم مرا دوست دارید؟" مادرم دستم را کشید و گفت "اذیت نکن، آقا دعا می‌‌کنند".


به گزارش ماهان نیوز به نقل از فارس، سومین گعده جوانان سایبری، دیدار با «امینه وهاب‌زاده» جانباز 70 درصد انقلاب دفاع مقدس بود. بانوی مجاهدی که امدادگر جبهه‌ها بوده و تنها در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل 7 بار مجروح شده که آخرین بار در عملیات والفجر یک با گاز خردل شیمیایی شده است و کپسول اکسیژن کنار تخت و مخزن اکسیژن خالص چرخ‌دارش، گوشه‌ای از سوغات سال‌های حماسه است.

چشمان کم سو شده‌اش را یادگار شیمیایی مجنون می‌داند که حتی نور لامپ نیز آزارش می‌دهد. علت نور کم عکس‌هایمان نیز همین است. البته می‌گوید من هنوز می‌بینم اما چشم‌های بسیاری از رزمندگان بعد آن عملیات تخلیه شده می‌گفت در خاطرم هست که در مجنون فریاد می‌زدم و تصور می‌کردم همه صدایم را می‌شنوند اما گویا در اثر شیمیایی از حنجره‌‌ام هیچ صدایی خارج نمی‌شد.

تداعی خاطرات استخبارات برایش سخت‌ است. هنوز اثر آن را در پشتش به همراه دارد. گویا هیچگاه به موزه عبرت‌ سر نزده. دلش نمی‌خواهد آن روزها را یادآوری کند.

امینه وهاب‌زاده اصالتاً عراقی است که به اجبار به ایران آمده و در اینجا ازدواج کرده است. همسرش اصالتاً دامغانی است و چند سالی است که به رحمت خدا رفته و او اکنون با تنها پسرش زندگی می‌کند.

خاطرات او تنها یک‌بار در کتابی با عنوان «وارث مبارز» به همت مرکز امور زنان و خانواده گردآوری شد که علیرغم اینکه با تیتراژ 3000 نسخه آماده انتشار بود به تشخیص خانم وهاب‌زاده و به دلایلی از جمله تناقضاتی در صحبت‌هایش با مطالب منتشر شده، توزیع نشد.

هرچند جوانانی که با او دیدار کردند دلشان می‌خواست لحظات بیشتری در کنارش باشند اما وضعیت جسمی این بانو شرایط را برای او دشوار می‌کرد. آنچه در ادامه می‌آید گوشه‌ای از خاطرات این امدادگر جانباز است که در ساعات محدودی که در کنارش بودیم روایت کرده است.

ادامه مطلب...




      

ضرب الاجل48 ساعته امت حزب الله برای وزارت ارشاد
شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 17:01
 
برادران شما، در ستاد انصار حزب الله با حمایت امت حزب الله بدواً در اقدامی دلسوزانه از تمام دستگاه های مسئول (اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه ی قضائیه و حتی قوه مجریه) خواسته اند تا براساس قوانین جاری کشور جلوی اکران این دو فیلم فاسد گرفته شود.

فرایند بی نتیجه 

پایگاه خبری انصارحزب الله: پس از اعلام خبر دریافت مجوز اکران عمومی دو فیلم مستهجن و ضد ارزشی گشت ارشاد و زندگی خصوصی در14 اسفند ماه سال جاری، ستاد انصار حز بالله ایران به نمایندگی از مردم متدینی که ضمن تماس با این مجموعه نگرانی خود از روند کنونی را اعلام نموده بودند شکایتی را تنظیم و راسا به دادستان کل کشور و معاون اول قوه قضاییه حجج الاسلام اژه ای و سید ابراهیم رئیسی تسلیم نمود . براین اساس درحالی از این دو مقام مسئول خواسته شده بود تا با توقیف این دو فیلم قلب امام و شهدا و مردم متدین را شاد کنند که مجلس شورای اسلامی در قبال این اشاعه محرز فحشا و منکرات از سوی وزارت ارشاد، تنها با اعلام بیخبری، از هر گونه اقدام مقتضی خود داری کرد و انفعال را انجام وظیفه قانونی خود ترجیح داد و در نتیجه اکران این دو فیلم از 25 اسفند ماه سال جاری در سینماهای کشور آغاز شد.

خطبه دوم امام جمعه مشهدو لکه ننگ وزارت ارشاد 

پس از این آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد و عضو خبرگان رهبری تقریبا ایراد تمام خطبه دوم آخرین جمعه اسفند ماه در مشهد را به مسئله اکران این دو فیلم اختصاص داد و ضمن انتقاد شدید از وزارت ارشاد به دلیل اکران دو فیلم با محتوای ضداسلامی، مجددا از قوه قضائیه درخواست کرد با اجرای وظائف خود این دو فیلم را توقیف و از اکران آن جلوگیری کند. ایشان همچنین با انتقاد شدید از جشنواره فیلم فجر به دلیل نمایش این دو فیلم، گفت: این نکته را باید ننگی برای وزارت ارشاد به حساب آورد. 

اجابت فراخوان انصارحزب الله توسط امت حزب الله 

با این وصف انصارحز ب الله تهران در بیانیه ای ضمن اعلام فراخوان از امت حز بالله خواست تا برای اتمام حجت با مسئولین وزارت ارشاد روز شنبه 27 اسفند ماه سال جاری در جلوی این نهاد تجمع کنند.
 
براین اساس امت حز بالله تهران قبل از ساعت تعیین شده در محل حاضر و پس از اقامه نماز جماعت در جلوی درب وزارت ارشاد تجمع و با سر دادن شعار خشم انقلابی خود را بر سر وزیر ارشاد و عوامل زیر مجموعه اش فریاد زدند در این مراسم در ابتدا بخشهایی از سخنان امام راحل درباره سینما قرائت شد که در این را بطه فرموده بودند:

ادامه مطلب...




      

در اعتراض به اکران دو فیلم مسئله دار
گزارش تصویری از تجمع امت حزب الله در مقابل وزارت ارشاد
شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 19:00
 
اگر این صدای اعتراض و اتمام حجت شرعی و قانونی، گوشهای «لایَسمعونَ بِها» را شنوا نساخت، آن گاه این ستاد...رأساً وارد ماجرا شده وبا کشیدن تجمعات خود مقابل سینماهایی که اقدام به نمایش فیلمهای مذکور نموده اند کار را یکسره خواهد ساخت... که خداوند نگهدار مستضعفان و مظلومان جهان است.





      

انصارحزب الله تهران در اعتراض به بی‌مسئولیتی برخی مسئولان وزارت ارشاد در صدور مجوز نمایش به دو فیلم ضداخلاقی و ضدارزشی تجمع اعتراضی برگزار می کند

زمان: شنبه 27 اسفندماه ساعت 13:30
مکان: مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نشانی: میدان بهارستان، خیابان کمال‌الملک

از عموم برادران و خواهران حزب‌الله دعـوت می‌شود
در این تجمع اعتراضی شرکت نمایند

تلفن ستاد انصارحزب الله تهران:66467883