آمار تیر 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 69
کل بازدید : 834131
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/20    ساعت : 9:41 ص
تاریخ روز

امام خمینی (ره) و گشت ارشاد
این متن بدون هیچ گونه قضاوتی نشر می شود . به امید آنکه "تمام ارگان های اجرایی کشور" که در این نامه مورد خطاب مبارک حضرت روح الله قرار گرفته اند همواره منویات نورانی آن پیر سفر کرده را نصب العین خود قرار دهند. هیچ کس حق ندارد کسی را بدون حکم قاضی که از روی موازین شرعیه باید باشد، توقیف کند یا احضار نماید، هر چند مدت توقیف کم باشد. توقیف یا احضار به عنف جرم است و موجب تعزیر شرعی است

هیچ کس حق ندارد به خانه یا مغازه و یا محل کار شخصی کسی بدون اذن صاحب آن‌ها وارد شود یا کسی را جلب کند یا به نام کشف جرم یا ارتکاب گناه تعقیب و مراقبت نماید و یا نسبت به فردی اهانت نموده و ...

امام خمینی

بسم الله الرحمن الرحیم

در تعقیب تذکر به لزوم اسلامی نمودن تمام ارگان‌های دولتی به‌ویژه دستگاه‌های قضائی و لزوم جانشین نمودن احکام اللّه در نظام جمهوری اسلامی به جای احکام طاغوتی رژیم جبار سابق لازم است تذکراتی به جمیع متصدیان امور داده شود. امید است ان‌شاءاللّه تعالی با تسریع در عمل، این تذکرات را مورد توجه قرار دهند.

* هیچ کس حق ندارد کسی را بدون حکم قاضی که از روی موازین شرعیه باید باشد، توقیف کند یا احضار نماید، هر چند مدت توقیف کم باشد. توقیف یا احضار به عنف جرم است و موجب تعزیر شرعی است.

* کشف مرکز گناه گوش کند و یا برای کشف گناه و جرم هر چند گناه بزرگ باشد، شنود بگذارد و یا دنبال اسرار مردم باشد و تجسس از گناهان غیر نماید یا اسراری که از غیر به او رسیده ولو برای یک نفر فاش کند. تمام این‌ها جرم و گناه است و بعضی از آن‌ها چون اشاعه فحشا و گناهان از کبائر بسیار بزرگ است و مرتکبین هر یک از امور فوق مجرم و مستحق تعزیر شرعی هستند و بعضی از آن‌ها موجب حد شرعی می‌باشد.

* اگر برای کشف خانه‌های تیمی و مراکز جاسوسی و افساد علیه نظام جمهوری اسلامی از روی خطا و اشتباه به منزل شخصی یا محل کار کسی وارد شدند و در آن جا با آلت لهو یا آلات قمار و فحشا و سایر جهات انحرافی مثل موادمخدره برخورد کردند حق ندارند آن را پیش دیگران افشا کنند، چرا که اشاعه فحشا از بزرگ‌ترین گناهان کبیره است و هیچ‌کس حق ندارد هتک حرمت مسلمان و تعدی از ضوابط شرعیه نماید.

هیچ کس حق ندارد کسی را بدون حکم قاضی که از روی موازین شرعیه باید باشد، توقیف کند یا احضار نماید، هر چند مدت توقیف کم باشد. توقیف یا احضار به عنف جرم است و موجب تعزیر شرعی است

* هیچ‌یک از قضات حق ندارند ابتدائاً حکمی صادر نمایند که به وسیله آن مأموران اجرا اجازه داشته باشند به منازل یا محل‌های کار افراد وارد شوند که نه خانه امن و تیمی است و نه محل توطئه‌های دیگر علیه نظام جمهوری اسلامی، که صادرکننده و اجراکننده چنین حکمی مورد تعقیب قانونی و شرعی است.

* باید همه بدانیم که پس از استقرار حاکمیت اسلام و ثبات و قدرت نظام جمهوری اسلامی با تأیید و عنایات خداوند قادر کریم و توجه حضرت خاتم الاوصیا و بقیة اللّه ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ و پشتیبانی بی‌نظیر ملت متعهد ارجمند از نظام و حکومت، قابل قبول و تحمل نیست که به اسم انقلاب و انقلابی بودن خدای نخواسته به کسی ظلم شود و کارهای خلاف مقررات الهی و اخلاق کریم اسلامی از اشخاص بی‌توجه به معنویات صادر شود.

اگر برای کشف خانه‌های تیمی و مراکز جاسوسی و افساد علیه نظام جمهوری اسلامی از روی خطا و اشتباه به منزل شخصی یا محل کار کسی وارد شدند و در آن جا با آلت لهو یا آلات قمار و فحشا و سایر جهات انحرافی مثل موادمخدره برخورد کردند حق ندارند آن را پیش دیگران افشا کنند، چرا که اشاعه فحشا از بزرگ‌ترین گناهان کبیره است و هیچ‌کس حق ندارد هتک حرمت مسلمان و تعدی از ضوابط شرعیه نماید

* باید ملت از این پس که حال استقرار و سازندگی است احساس آرامش و امنیت نمایند و آسوده خاطر و مطمئن از همه جهات به کارهای خویش ادامه دهند و اسلام بزرگ و دولت اسلامی را پشتیبان خود بدانند و قوه قضائیه را در دادخواهی‌ها و اجرای عدل و حدود اسلامی در خدمت خود ببینند و قوای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران و کمیته‌ها را موجب آسایش و امنیت خود و کشور خود بدانند. و این امور بر عهده همگان است و کاربستن آن موجب رضای خداوند و سعادت دنیا و آخرت می‌باشد و تخلف از آن موجب غضب خداوند قهّار و عذاب آخرت و تعقیب و جزای دنیوی است.

این متن بدون هیچ گونه قضاوتی نشر می شود . به امید آنکه "تمام ارگان های اجرایی کشور" که در این نامه مورد خطاب مبارک حضرت روح الله قرار گرفته اند همواره منویات نورانی آن پیر سفر کرده را نصب العین خود قرار دهند.

 






      

از عجیب ترین طرح جمع آوری ماهواره ، رونمایی شد. این طرح که «تحویل داوطلبانه ماهواره» نام دارد، در یکی از مساجد تهران فعال شده است.

بر اساس این طرح، اهالی منطقه به صورت داوطلبانه ماهواره های خود را به مسجد آورده و تحویل می دادند و در عوض مورد تقدیر مسئولان مسجد قرار می گرفتند.

تعداد 175 دستگاه ماهواره به علاوه دیش «به صورت داوطلبانه از اهالی منطقه تهرانپارس» تحویل گرفته شده است.






























      

این اقدام در حالی صورت می پذیرد که این رویه در تضاد با منش و روش دولت عدالتخواه بوده و مدیر مربوطه بنظر می رسد از پست خود سوءاستفاده ناجوانمردانه ای انجام داده است

"صراط" - عملکرد برخی از مدیران غلطیدن آنان را به اشرافی گری تداعی می کند.
به گزارش صراط در همین راستا یکی از مدیران دولتی ضمن تحویل گرفتن منزلی سازمانی در شمال شهر قریب به 50 میلیون تومان هزینه دکوراسیون منزل مزبور کرده و هزینه های آن را برای پرداخت به نهاد دولتی ارائه کرده است.

آقای "ه - ح" که پیش از این سابقه موضع گیری و سینه چاکی برای سرشاخه های گروهک انحرافی را در کارنامه خود داشت اینک با دکوراسیون 50 میلیونی خانه دولتی اش بر سر زبان ها افتاده است.

گفتنی است این اقدام در حالی صورت می پذیرد که این رویه در تضاد با منش و روش دولت عدالتخواه بوده و مدیر مربوطه بنظر می رسد از پست خود سوءاستفاده ناجوانمردانه ای انجام داده است.

صراط نیوز بزودی اخبار تکمیلی  را در این زمینه منتشرخواهد کرد





      

آیت الله جوادی آملی در بخشی از تفسیر آیات ابتدایی سوره بقره با تبیین رابطه تقوا و انفاق، به ویژگیهای نمازگزاران از منظر قرآن اشاره کرد و گفت: اگر خواستید ببینید نمازی که خواندید قبول است یا نه، ببینید به فحشا و منکر مبتلا شدید یا نه؟

مهر: آیت الله جوادی آملی در بخشی از تفسیر آیه"الَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ وَیُقِیمُونَ الصَّلاةَ وَمِمَّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ "، اقامه نماز را یکی از اوصاف متقیان خوانده و می گوید: متّقی کسی است که گذشته از ایمان به غیب، نماز را اقامه کند. اقامه نماز غیر از خواندن نماز است، گرچه در قرآن کریم صلاة را به عنوان اینکه یکی از ارکانِ دین و افعال واجب است به مؤمنین نسبت می‌دهد، می ‌فرماید: اینها مصلّین‌اند: ?عَلَی صَلَوَاتِهِمْ یُحَافِظُونَ? و امثال‌ذلک؛ امّا قسمت مهمّ، مسئله اقامه نماز است.

....«اقامه» که ریشه اصلی ‌اش از قِوام و قیام است، معانی مختلفی دارد اما در اینجا به معنی قیام در برابر اعوجاج و انحراف و امثال‌ذلک است که از قیام به این معنا، «مستقیم» و «استقامت» و امثال‌ذلک ساخته می‌شود. قیام در برابر اعوجاج، قیام در برابر انحراف، قیام در برابر ضعف و مانند آن، این قیام به معنای ایستادن نیست، [بلکه] به معنای ایستادگی است؛ همان طوری که در تعبیرات فارسی گاهی می‌گوییم «ایستاد» [و] گاهی می‌گوییم «ایستادگی نشان داد»...
 
اقامه نماز عامل بازدارنده از فحشا و منکر
این مفسر برجسته قرآن در ادامه تأکید می کند: ... آن اقامه نمازی که در بسیاری از موارد ذکر شده این است که هم خود یک انسان ایستاده باشید (ایستادگی داشته باشید) و هم نمازی بخوانید که این نماز بتواند در برابر فحشا و منکر ایستادگی داشته باشد. مگر نه آن است که ?إِنَّ الصَّلاَةَ تَنْهَی عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ? مگر نه آن است که بسیاری از گناهان را (بر اساس قرآن کریم) نماز منع می‌کند؟ این کدام نماز است که ?تَنْهَی عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنکَرِ? است؟ نماز جلوی گناه و بدی را می‌گیرد؛ نمازگزار یقیناً معصیت نمی‌کند، این کدام نماز است؟ نمازِ ایستاده است یا نماز منحرف و مُعوَج و نماز ضعیف و فرسوده؟
 

ادامه مطلب...




      

تصویر امام باقر و امام صادق در یک سریال+عکس
«امام الفقهاء» سریالی است که شیعیان کویت آن را تهیه و تولید کرده‌اند اما دارای خطای بزرگی به نام به تصویر کشیدن امام باقر(ع) و امام صادق(ع) است.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، اوایل بهمن گذشته اخباری درباره ساخت سریال جدیدی با عنوان «امام الفقهاء» در رسانه‌های عربی منتشر شد و این روزها مردم عراق آماده می‌شوند تا این سریال را از شبکه رسمی‌شان مشاهده کنند.

کارگردانی این سریال بر عهده «سامی جنادی» کارگردان سوری است و سناریوی آن را «حامد العلی» از نویسندگان ناشناس شیعی کویت نوشته و این سریال توسط شرکت کویتی «الخیر» تهیه شده است.

در خلاصه داستان این سریال، آمده است: گفته شده او (امام صادق(ع)) نخستین مدرس علم کیمیا بوده است که جابر بن حیان به دست او پرورش یافته است و «صادق» خوانده شده است.


* داستان تربیت ائمه اربعه اهل تسنن به دست امام صادق (ع) در سریال


پایگاه رسمی شبکه العراقیه به عنوان تنها پخش کننده این سریال هیچ اطلاعاتی درباره «امام الفقهاء» در اختیار بازدیدکنندگان آن قرار نداده است و تنها اطلاعاتی که درباره این سریال منتشر شده توسط یک شبکه خبری فیسبوکی با عنوان «شبکه‌های ماهواره‌ای شیعی/ دو» منتشر شده است.

این شبکه خبری فیسبوکی در مطلبی که عنوان کرده آن را به صورت اختصاصی منتشر می‌کند، عنوان کرده که این سریال دارای سه بخش است و بخش اول آن به مسئله زید شهید می‌پردازد.

ادامه مطلب...




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >